the blogger

My photo
Nama diberi Athirah Binti Mohd Yusuf yang berumur 21 tahun dan hidup ini tidak selalu indah dan bukan selamanya sengsara. Cheer Up !

Counting

Saturday, September 27, 2014

I'm lost

Semalam..

kertas CTU221.
Aku lost, seriously tersasar bagai.
Aku lupa macam mana nak jawab CTU. Harap ustaz terima jawapan point point aku tu.
Soalan untuk 9 markah, I did like soalan untuk 3 markah.
I really don't know what happen to me.

Dan aku rasa.. aku macam tengah angau.
Dan aku benci gila perasaan ini. Sebabnya kalau aku suka someone before this, I just like him macam tu je. Tapi this time macam sakai. I just hate it.

Aku nak final kot. Aku nak focus. Sekarang aku malas gila nak belajar. I want to achieve something big. 
Budak budak batch aku pandai gila kot. Subject pharmacotherapy, pharmacology.. they can scored highest. Sumpah pandai gila. 

Adik dapat UTM. She deserved it. Dia cakap takde orang nak appreciate dia. Jadi aku sebagai the only sister, aku cakap kat dia.. biasa la. Semua orang busy with their own life. Sapa la kita ni. Takde sapa nak pandang, takde sapa nak sayang. 

I really don't know. I'm lost. Aku harap sekejap je la. Kalau tak habis aku.


No comments:

Post a Comment