the blogger

My photo
Nama diberi Athirah Binti Mohd Yusuf yang berumur 21 tahun dan hidup ini tidak selalu indah dan bukan selamanya sengsara. Cheer Up !

Counting

Saturday, March 1, 2014

Banyak drama kat uni.

Assalamualaikum!

Sekarang pukul 4:27 a.m
Semua roomates dah nyenyak tidur.

Aku one night stay-up online-ing buang masa je.
Tak sedar Isnin ni ada double test. Huh.

I was stalking my friends. Yes, friend. Just friend.
Baru tahu true colour dia. Selama ni nampak baik je. 
I admit dia pandai and cantik so whatever. *nada macam jealous je kan. 
Tapi jaga lah hati orang lain. We are not prefect. Why don't you teach us 1001 to be perfect. Sebelum ni aku respect gila kat dia. Tapi bila nampak perangai diva dia and queen so control, macam nak make distant dengan dia. *bajet

Tapi aku tak kecewa sangat. Sebab masih ada lagi sahabat yang boleh bergantung. Seorang tu memang dah faham kepala otak aku ni. Yang lagi seorang masih dalam proses mengenali. Apa-apa pun kawan yang sebenar adalah kawan yang ada di sisi kita di waktu susah. 

Aku doakan yang dia boleh ubah la sikit attitude dia tu. For the sake of friend. Amin.


No comments:

Post a Comment