the blogger

My photo
Nama diberi Athirah Binti Mohd Yusuf yang berumur 21 tahun dan hidup ini tidak selalu indah dan bukan selamanya sengsara. Cheer Up !

Counting

Friday, December 6, 2013

I was wrong about life.

Apa yang aku rasa sekarang ni adalah aku rasa terseksa nak menimba ilmu. Makin banyak kita belajar, makin terasa bodoh rasanya. Itu yang aku rasa.

Aku selalu paksa diri aku. Aku selalu tipu diri aku. Tapi sepatutnya aku live the life bukannya create it sebab kita tak tahu apa akan jadi pada masa depan kita. Tapi bukannya kita tak berusaha.. but we must enjoy it. Baru tak rasa penat.

It's okay for being wrong. Tak salah nak buat kesalahan. 

Jangan takut gagal sebab kita akan nampak gagal bila kita tak bangkit daripada kegagalan kita tu. Don't make everything too perfect. Because perfection does not exist but Allah yes. 

Kadang-kadang tu memang cemburu dengan orang. Dia cantik, dia pandai, dia kaya, mak bapak dia orang ramai kenal. Tapi Allah tak pandang semua tu. 

That's all. Assalamualaikum ^o^

No comments:

Post a Comment