the blogger

My photo
Nama diberi Athirah Binti Mohd Yusuf yang berumur 21 tahun dan hidup ini tidak selalu indah dan bukan selamanya sengsara. Cheer Up !

Counting

Friday, November 8, 2013

Continue your/my life with a smile

Assalamualaikum.
Kebelakangan ni hidup aku tak seberapa lancar.
That's called life.
Pasal financial yang tak menentu, result tak cantik.
Tapi Allah bagi aku peluang.
Aku ada back-up untuk teruskan hidup yang serba mahal ni.
Malahan Allah tak terukkan sangat result aku. Sebab suruh aku sedar.
CGPA cukup cukup je. HUH!

Kadang-kadang over confidence tu tak baguih.
Serik. Tak nak pisang berbuah dua kali.

Sekarang aku ada conflict dengan fashion/kecantikan/kelawa-an.
Adoi.
Lumrah perempuan kan. Tapi aku kena kurangkan satu benda.
Lemak di badan.
Bosan, serik, jemu la nak kurus ni.
Dari kecik cita-cita aku dok nak badan kurus.
Living in a dream makes me still alive.



No comments:

Post a Comment