the blogger

My photo
Nama diberi Athirah Binti Mohd Yusuf yang berumur 21 tahun dan hidup ini tidak selalu indah dan bukan selamanya sengsara. Cheer Up !

Counting

Saturday, November 10, 2012

Alhamdulillah syukur nikmat

GAS WAT??
I got dean in my final exam. Thanks a lot Allah.
I hate to read my old posts. Most of them were about my failure in SPM.
So I want start a new chapter. No more sad story.

I had to admit that I had done a huge mistake when I was in form 4 and 5.
Not pay too much attention at school, play so much and bla bla bla.
Ingat lagi cikgu tuition aku tak percaya yang aku tak ready lagi untuk SPM.
Mintak maaf sesangat Cikgu Syed. 


Sekarang Allah dah bagi second chance kat aku,
aku kena ambik peluang ni dan jangan lepaskan.
Insya-Allah bila dapat sambung diploma.. I'll get dean in every sem.
Takpe la walaupun kau lambat daripada orang lain.
Never too late for be a better person, right?

Saya Athirah.. bekas pelajar PRA-DIPLOMA SAINS UiTM NEGERI SEMBILAN '12,
ingin menyatakan yang saya sangat bersyukur kerana telah berjaya menamatkan 
Pra-Diploma ini.

Saya juga nak menguar-uarkan kepada anda yang pernah gagal macam saya,
please be DARE TO FAIL.
Tak salah gagal, tapi ia menjadi kesilapan jika anda tidak bangkit dari kegagalan itu.

And also.. I want to share something:-
"Life begins at the end of your comfort zone."

BELIEVE ME! :)


No comments:

Post a Comment