the blogger

My photo
Nama diberi Athirah Binti Mohd Yusuf yang berumur 21 tahun dan hidup ini tidak selalu indah dan bukan selamanya sengsara. Cheer Up !

Counting

Wednesday, October 17, 2012

Susah nak jaga diri ni :(

Assalamualaikum.

Pertama sekali.. aku sudah mengalami perkara ni sejak kecil lagi.
Bukan aku yang nak melakukan perkara. Tapi mungkin aku terlalu ingin mengetahui perkara itu atau aku terdedah dengan perkara-perkara tersebut.

Kadang-kala aku seakan terlupa mengenai benda tersebut.
Bila aku mula terjebak balik, maka itulah hasilnya.

Guys, bukan tak nak bagi tahu perkara sebenar.. tapi aku dah bosan dengan benda tu.
Aku harap sangat yang aku dapat lupakan terus benda tu.

Yes.. sometimes I'll do others thing when I want to forget about that. 
Then why suddenly I'll repeat the same thing.
I'm sick on it.

Ya Allah bimbinglah hati ini.

No comments:

Post a Comment