the blogger

My photo
Nama diberi Athirah Binti Mohd Yusuf yang berumur 21 tahun dan hidup ini tidak selalu indah dan bukan selamanya sengsara. Cheer Up !

Counting

Wednesday, October 17, 2012

Kenapakah?

Sebenarnya cemburu betul dengan bloggers yang boleh buat post tulis panjang-panjang.
Just like my last post. Hasrat nak tulis panjang-panjang. Tapi tak tahu kenapa, tiba-tiba idea tu hilang.
Musykil 0__o

Sejak 2 hari ni, aku selalu baca blog Maria Elena.
Entahlah.. tetiba je berminat nak baca entry dia.
Dan aku tak tahu.. kenapa dia ada haters.
I pray the best for her. Amin.

Lepas tu, aku selalu bukak YouTube.
Ye la dah lama terperap kat Melang, bila jumpa internet.. aku pon apa lagi la.
Yang peliknya, kenapa aku asyik tengok video pelik-pelik je. 
Tapi aku kesian dengan Amanda Todd. Kesian sangat dia.
Kenapa hanya kesalahan kecil, dia dijadikan begitu.
Korang boleh tengok last video dia kat YouTube.

Hasrat nak kerja telah musnah. Aku telah menukarnya untuk berehat sepenuhnya kat rumah.
Mungkin kekangan masa.. *bajet je -.-
Atau mungkin aku nak rehat sepenuhnya. Masa final exam hari tu.. aku selalu stay-up sampai pukul 4.
Exam start pukul 9 pulak.. 
Sebab tu aku bangan lambat je seminggu yang lepas. Mama asyik marah je.
Mana tak nya, aku boleh tido waktu pukul 4 je. Gara-gara stay-up hari tu.
Sabar je la. Sebab tu la aku tak jadi nak kerja.

Okay sampai sini je. nanti kalau ada apa-apa yang perlu ditulis, insya-Allah post seterusnya akan muncul. 

:)




No comments:

Post a Comment