the blogger

My photo
Nama diberi Athirah Binti Mohd Yusuf yang berumur 21 tahun dan hidup ini tidak selalu indah dan bukan selamanya sengsara. Cheer Up !

Counting

Wednesday, October 10, 2012

something to say..



Baru je lepas buat Pra-Diploma. Tak tahu la dapat berapa pointer nanti. I had give all out when I answered all the questions. Ingat lagi, lepas raya hari tuh, aku terus ada quiz physics. Masa tu mood study tak muncul lagi. Alih-alih quiz dapat 30 je. Baru aku sedar yang kalau aku leka sikit je.. habis la aku.

After that, aku terus cakap kat diri aku.. kalau nak jadi the best must do the best even we know sometimes not everything we want in this world we can get it. Nama pun Pra-Diploma, jadi semua students kat situ adalah mereka-mereka yang tersasar atau result SPM yang tak seberapa. Ingat lagi kawan aku cakap, "kalau bukan aku yang nak faham subjek tu sapa lagi aku nak harapkan." Bila dia cakap macam tu, aku baru sedar yang aku dengan kawan-kawan aku yang lain tu sama je. Kalau bukan aku yang be the best among them.. sapa lagi yang boleh aku harapkan.

Pra-Diploma pun dah habis. Semoga aku dapat sambung Diploma.



No comments:

Post a Comment