the blogger

My photo
Nama diberi Athirah Binti Mohd Yusuf yang berumur 21 tahun dan hidup ini tidak selalu indah dan bukan selamanya sengsara. Cheer Up !

Counting

Friday, April 13, 2012

Life must go on.

Assalamualaikum readers,

Athirah hanya dapat mencoret sedikit kisah yang menyakitkan dalam hidupnya.
ianya mengenai ANUGERAH KESUSAHAN.

Allah itu Maha Besar. 
DIA tunjukkan yang kehidupan tu tak selalunya senang,
aku diuji dengan keputusan SPM yang tak bagus langsung.
Aku redha.

Dulu waktu UPSR, aku study struggle gil*.
Then Allah bagi 5A.
Alhamdulillah :)

Waktu PMR, aku kononnya nak involve dalam sukan atau aktif ber-KOKO.
Sebab aku nak masuk asrama penuh.
Aku kurang sikit study struggle, tapi masih maintain cara belajar.
Alhamdulillah.. Allah bagi 7A.

Waktu SPM, aku MAIN-MAIN.
Aku terlalu yakin yang aku akan dapat straight A's.
Tapi aku dah give up bila aku asyik gagal je dalam 4 subjek elektif.
Bila dapat result, aku boleh chill je.
Tapi bila fikir pasal future.. aku dah pasrah.
Kalau dapat study mana-mana.. aku ambik je.
Tapi result aku tu.. layak ke untuk further study lagi?



No comments:

Post a Comment